Dag 9 + 10 - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu Dag 9 + 10 - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu

Dag 9 + 10

Blijf op de hoogte en volg Friesland

12 Februari 2020 | Marokko, Zagora

Dag 9, vandaag een lekkere rustdag gehad. Lang uitgeslapen tot circa half 11. We hebben weinig gedaan. Een aantal hebben lekker lopen genieten van de zon en anderen hebben veel zitten lezen. Zo nu en dan liepen we even naar de wifi toe om onze whatsapp en snapchat bij te houden. Savonds zijn we uit eten geweest bij de pizzeria, hier kregen wij helaas een vrij koude pizza. Ook was deze volgens ons uit de diepvries. Voor dat we weer gingen slapen nog maar even een berenburgje dacht sipke.

• 13 Februari 2020 - 10:17

Tjitze:

Het lijkt wel vakantie... ;-)

Friesland

In dit verslag houden we onze reis bij naar Gambia en Senegal. Ons gezelschap bestaat uit 6 studenten van het Friesland College, 2 docenten en een oud-docent. In 3 weken tijd rijden we naar Gambia waarna de studenten nog 7 weken stage zullen lopen in Gambia en Senegal.

Actief sinds 15 Jan. 2020