Dag 19 - Reisverslag uit Mouit, Senegal van Friesland College - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Mouit, Senegal van Friesland College - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Friesland

20 Februari 2020 | Senegal, Mouit

Vandaag hadden we lekker een dag rust!! Omdat we gister eindelijk over grens van Senegal zijn gegaan hebben we het gister avond eerst even wat bier(tjes) gedronken. Dus vandaag hebben we eerst even heerlijk uitgeslapen! Nadat we ontwaakt waren hebben we eerst lekker ontbeten met een ommelet. Daarna hebben Sem en Bert hun Citroën gemaakt. Daarna zijn Wout, Dylan, Leon, Jelte , Sipke en Watze in de stad geweest om geld te pinnen en boodschappen te doen. Op de terug weg werden we aangehouden door de politie..... Twee jongens hadden geen shirt aan daar door wedden we aangehouden. Maar ze kregen een boete omdat ze met 6 personen in de auto zaten (19 euro) oeps.....

De rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan en zijn we even in de golfen van zee wezen zwemmen.

• 21 Februari 2020 - 17:58

Ina Westerhuis:

Weer een bijzonder verhaal! Jullie hebben vast nog nooit zoveel ’ blauw’ op dyrast gezien als op deze reis!

• 21 Februari 2020 - 18:09

Ina Westerhuis:

Ik bedoel blauw op straat!

Friesland

In dit verslag houden we onze reis bij naar Gambia en Senegal. Ons gezelschap bestaat uit 6 studenten van het Friesland College, 2 docenten en een oud-docent. In 3 weken tijd rijden we naar Gambia waarna de studenten nog 7 weken stage zullen lopen in Gambia en Senegal.

Actief sinds 15 Jan. 2020