dag 8 - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Zagora, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu

dag 8

Blijf op de hoogte en volg Friesland

09 Februari 2020 | Marokko, Zagora

Midje , vandaag vertrokken uit ons hotel in de duinen en koers gezet naar ons volgende overnachtingsplek waar we 2 dagen rust hebben.
de rit verliep soepel over de zeer goede wegen die soms beste gaten bevatten.
we hebben weer van plaatsen gewisseld in de auto's voor wat variatie.
Onderweg een paar keer gestopt omdat sommigen hun blaas moesten legen.
Die tijd kon dan weer mooi worden benut om ook de tanks van de auto's te kunnen vullen.
We moesten onderweg nog een keer stoppen omdat de chauffeur van de Land-Rover teveel water had gedronken en dus moest pissen....
Aangekomen op de camping oasis palmier zijn we de stad in getrokken om boodschappen te doen voor het avondeten, dat we zelf hebben bereid, behalve de begeleiders die moesten zo nodig pizza hebben.
Daarna hebben met ons allen lekker zitten borrelen en zijn daarna lekker ons bed opgezocht.

• 10 Februari 2020 - 19:15

Ina Westerhuis:

De begeleiding heeft zelf een pizza bereid? niet gek !

• 11 Februari 2020 - 10:58

Tjitze:

Mooie fotos die jullie sturen jongens, plaats er hier ook een paar! ennuh, genieten!

• 11 Februari 2020 - 22:19

Edwin:

Mooie verhalen.
    Klinkt allemaal er goed.
    Veel succes verder.

Friesland

In dit verslag houden we onze reis bij naar Gambia en Senegal. Ons gezelschap bestaat uit 6 studenten van het Friesland College, 2 docenten en een oud-docent. In 3 weken tijd rijden we naar Gambia waarna de studenten nog 7 weken stage zullen lopen in Gambia en Senegal.

Actief sinds 15 Jan. 2020