Dag 7 - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu

Dag 7

Blijf op de hoogte en volg Friesland

08 Februari 2020 | Marokko, Merzouga

Agoeie
Vanochtend vertrokken uit midelt. Het was machtig koud (-1). We hebben een stoelendans gedaan en zijn zo in een andere auto beland. Even een tussenstop voor een lekker bakje koffie met een lekkere hap koffiedik. De gele volvo navigeerde het hele convooi en besloot op een prachtige asfaltweg om te keren en een zandpad in te rijden om vervolgens weer op dezelfde weg uit te komen. Na 4 uurtjes rijden zijn we aangekomen in cafe du sud. Heerlijk aan het zwembad gelegen en kamelen bekeken. Na lang wachten kregen we een heerlijke maaltijd wat zeker het wachten waard was.
Een moaie dei, oant moarn.

Friesland

In dit verslag houden we onze reis bij naar Gambia en Senegal. Ons gezelschap bestaat uit 6 studenten van het Friesland College, 2 docenten en een oud-docent. In 3 weken tijd rijden we naar Gambia waarna de studenten nog 7 weken stage zullen lopen in Gambia en Senegal.

Actief sinds 15 Jan. 2020