Dag 6 - Reisverslag uit Midelt, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Midelt, Marokko van Friesland College - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Friesland

07 Februari 2020 | Marokko, Midelt

Na een lekkere nachtrust in Chefchaouen behalve dat we om 04:00 in de nacht wakker werden door een gebed. Zijn we door gereden naar Midelt. Onderweg even gestopt in een stadje om wat eten te halen en op onze simkaartjes die we een dag eerder gekocht hadden beltegoed en internet te laten zetten( ook niet geheel onbelangrijk:wink:) Verder in reis ook dingen gezien die we in Nederland niet zien, kinderen die zomaar op de weg springen, in elke bocht van bergweggetjes kom je wel een zwerf hond tegen en ook de wegen waren af en toe heel slecht.

Onderweg ook nog pech gehad met de volvo v70 van Jelte en Leon. De auto begon te stotteren als je boven de 2500 toeren kwam. Wij dachten eerst dat het aan de bougie kables lag dus hebben we die vervangen. En hoopten we dat het probleem verholpen was. Helaas....

20 km later nog een keer gestopt om te kijken wat het nog meer kon zijn. Uiteindelijk bleek dat er een laag olie stond in een bougie gat waardoor hij verkeerde vonkte. Dus bougies schoongemaakt en gaan. Opgelost!!

verder hebben we een goede reis gehad en ook mooie landschappen gezien

• 08 Februari 2020 - 08:41

Gijs:

Wel makkelijk als je allemaal automonteur bent met pech. Nog maar even door kare geef maar gas.

• 08 Februari 2020 - 10:07

Tjitze:

Met zoveel techneuten word de oorzaak zoeken vast ook niet makkelijker, maar in elk geval genoeg expertise om elk probleem aan te pakken. Succes en hou ze rollende. Niet te veel kussen haha

• 08 Februari 2020 - 21:37

Wilma Bakker:

Top! prachtige plaatjes en verhalen!

• 10 Februari 2020 - 13:48

Alie Osinga:

Bijzonder leuk om te volgen!

Friesland

In dit verslag houden we onze reis bij naar Gambia en Senegal. Ons gezelschap bestaat uit 6 studenten van het Friesland College, 2 docenten en een oud-docent. In 3 weken tijd rijden we naar Gambia waarna de studenten nog 7 weken stage zullen lopen in Gambia en Senegal.

Actief sinds 15 Jan. 2020