Omrop fryslan radio - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Friesland College - WaarBenJij.nu Omrop fryslan radio - Reisverslag uit Heerenveen, Nederland van Friesland College - WaarBenJij.nu

Omrop fryslan radio

Blijf op de hoogte en volg Friesland

30 Januari 2020 | Nederland, Heerenveen

Omrop fryslan is op bezoek geweest om ons te interviewen voor de radio! Hieronder de link:

• 31 Januari 2020 - 18:47

Renze Dijkstra:

Goedereis allen toegewenst. We kijken uit naar reisverslagen. Mvg Renze en Hannie Dijkstra

• 01 Februari 2020 - 09:36

Ineke Slotema:

Het avontuur kan beginnen.
    Ik wens iedereen een prettige reis toe.
    Groet, Ineke Slotema

• 01 Februari 2020 - 13:41

Coby Beerda :

Veel succes en goede reis Pieter en Coby

• 01 Februari 2020 - 14:45

Hanneke Grondstra:

Ik wens jullie veel plezier (vergeet niet te genieten) en een goede reis!
    Ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen. Groet, Hanneke

• 01 Februari 2020 - 19:23

Wilma Bakker:

Joehoeeeee it giet oan! Machtich mannen! Meitsje der wat moois fan!

• 02 Februari 2020 - 07:29

Jolanda De Wit:

Eindelijk het is zo ver, goede reis rij voorzichtig maar vooral geniet er van.
    Gr Tjitze en Jolanda

• 02 Februari 2020 - 08:58

Larissa De Wit:

Een goede reis allemaal en heel veel succes. Geniet er van!!

• 02 Februari 2020 - 08:59

Lies De Boer:

een hele fijne reis toegewenst en ga vooral genieten!
    Groetjes opa en oma de boer

• 02 Februari 2020 - 12:03

Sjoerd Scholten:

Heel veel plezier ! genieten wat je gaat tegenkomen en voor veilig aankomen.
    Gr, Sjoerd

• 02 Februari 2020 - 12:06

Sjoerd Scholten:

Heel veel plezier ! Genieten van wat je onderweg gaat zien. en ik hoop dat de reis veilig en gezond verloopt.

gr, Sjoerd

• 02 Februari 2020 - 13:02

Magda Rienks:

Jim binne no echt underweis, genietsje derfan! Groetjes pake en beppe Rienks

• 02 Februari 2020 - 13:21

André En Ina Westerhuis:

Dit is echt een “once in a lifetime event”. Maak er wat moois van. We zijn nu al trots op jullie!
    André en Ina

Friesland

In dit verslag houden we onze reis bij naar Gambia en Senegal. Ons gezelschap bestaat uit 6 studenten van het Friesland College, 2 docenten en een oud-docent. In 3 weken tijd rijden we naar Gambia waarna de studenten nog 7 weken stage zullen lopen in Gambia en Senegal.

Actief sinds 15 Jan. 2020